piątek, 2 września 2011

Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy protestuje wobec zaangażowania telewizji publicznej w promowanie satanizmu.

"Udział Adama „Nergala” Darskiego - zdeklarowanego satanisty i wroga chrześcijańskich wartości - w programie „The Voice of Poland”, który będzie miał emisję w TVP2 jesienią tego roku, stoi w sprzeczności z „Misją Telewizji Polskiej jako nadawcy publicznego”. Przede wszystkim z tymi zapisami uchwały Zarządu TVP z roku 1994 pt. „Misja Telewizji Publicznej jako nadawcy publicznego”, które odwołują się do wartości chrześcijańskich i narodowych."
W poście linki do listy poparcia oświadczenia oraz do całego tekstu.

Link do listy poparcia oświadczenia KSD: 

Link to pełnego tekstu oświadczenia KSD:

2 komentarze:

  1. mi to Nergal jakoś nie wadzi, marketing ma jaki ma. Jakiejś tam nienawiści nie odczuwam do niego, natomiast media nie od dziś sprzedają tani towar, który publiczka kupi albo nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi np. "Nergal" jako człowiek nie przeszkadza, niech sobie żyje... Ale przeszkadza mi jego zachowani i właśnie to reklamowanie przez media. Wkurza mnie też brak reakcji kościoła, zdecydowanej reakcji w sprawie spalenia Biblii i innych profanacji. Gdyby bezcześcił jakieś symbole islamu to by się nim należycie zajęto... I to mnie boli!

    OdpowiedzUsuń