sobota, 7 czerwca 2014

Marsz w obronie skazanych za zakłócenie wykładu Baumana


2 komentarze:

  1. A tak o XXX Rocznicy FMW pisze GW:

    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,16160826,Mlodziez_FMW_to_juz_kombatanci.html

    Dlaczego właśnie oni???
    Teraz rozumie dlaczego w Krakowie tak była obchodzona 150 Rocznica Powstania Styczniowego, a "Krakowski klub wtorkowi" uważa się za klub POwców i dlaczego "Stowarzyszenie Sieć Solidarności w Krakowie" zakładały upadłe anioły z PO. Wstyd mi za Was. Nie rozumiałam dlaczego tak mi trudno wybrać się z wami do Waksmund, teraz wiem dlaczego Bóg do tego nie dopuścił. Szatan zawsze działa pod pozorami dobra, a wasze paktowanie z nim to, to samo co w czasach komunizmu wpisywanie się do PZPR i chodzenie do Kościoła. Z paktowania z szatanem, nie może nic dobrego być dla Pana Boga - to się wyklucza Drogie Dzieci.
    Wypowiedzi niektórych z was, które słyszałam, wskazywały, że uważacie się lepsi od kibiców, a to kibice są obecnie w Polsce jedyna grupą, która nie daje się rozbić od środka. Wasze SFMW jest już GW, PO itp.
    Wielki SZACUN!!! Ks. Jarku, że Ksiądz nie reklamowała wydarzenia XXX Rocznica FMW na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejszym dla mnie jest Bóg. W Piśmie Świętym jest napisane "Niechaj więc mowa wasza będzie: Tak - tak, nie - nie, bo co ponadto jest, to jest od złego."
    I dlatego jestem zmuszona odwołać mój poprzedni komentarz.
    Każdy, kto, to przeczyta, a jest osobą myślącą zrozumie dlaczego. Ja nie stanę w rozkroku między czerwonymi i Bogiem.
    http://www.fmw.org.pl/index.php?option=16&action=news_show&news_id=735

    Ten romans sfmw z gw panuje już od 2010 roku:

    http://braciawasowicz.blogspot.com/2010/05/z-kart-historii-kibicow-biao-zielonych.html#comment-form

    Przykro mi, czuje się oszukana.

    OdpowiedzUsuń